مرجع نیمباز ایرانی

مرجع نیمباز ایرانی

نیمباز، فلود، دیسی، ترفند، nimbuzz, Flood, DC, Tricks بزرگترین مرجع نیمباز
مرجع نیمباز ایرانی

مرجع نیمباز ایرانی

نیمباز، فلود، دیسی، ترفند، nimbuzz, Flood, DC, Tricks بزرگترین مرجع نیمباز

آموزش روش مخفی سازی سابقه چت در لاین


با استفاده از این روش براحتی میتوانید سابقه چت خود را مخفی کنید تا اطرافیان شما سوابق چت شما را مشاهده نکنند اکثر کاربران برای اینکه سوابق چت انها آنها توسط دیگران مشاهده نشود مجبور به پاک کردن سابقه چت میشوند اما با این روش دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت. برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

http://8pic.ir/images/a06y026fk2iidqltt9ue.png 

 با استفاده از این روش براحتی میتوانید سابقه چت خود را مخفی کنید تا اطرافیان شما سوابق چت شما را مشاهده نکنند اکثر کاربران برای اینکه سوابق چت آنها توسط دیگران مشاهده نشود مجبور به پاک کردن سابقه چت میشوند اما با این روش دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت.


آموزش : ابتدا وارد قسمت chatدر  لاین شوید سابقه چتی که میخواهید آن را مخفی کنید با انگشت لمس کرده کادری مشابه تصویر زیر نمایان شود  گزینه Archive  را انتخاب نموده خواهید دید که چت مورد نظر در قسمت Chat وجود ندارد.این یعنی شما آن چت را مخفی کرده اید .

http://8pic.ir/images/he0ck0h8vdx22nbguyre.png


 این یعنی شما آن چت را مخفی کرده اید . حالا برای مشاهده مجدد چت مورد نظر به قسمت  friends رفته  فرد مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه chat را کلیک کنید. خواهید دید که تمامی سوابق چت موجود میباشد.


موفق باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد